Ai zice că pandemia a avut și un efect pozitiv în sensul că nouă, gamerilor, ne-a permis să ne petrecem mai mult timp trecând prin lista de jocuri. Unele merită articole separate și mai bine închegate, precum este cel despre Black Mesa, iar altele, ca cele de azi, doar o mențiune în treacăt.
Hitman II
Nu sunt mare fan creării de jocuri în stil serie pe cum face Hitman mai nou. Parcă îi scoate sufletul și-l rupe în bucăți fără a oferi ceva suficient de bun la schimb.
Hitman II este ca orice alt Hitman în care primești misiunea și elimini țintele în modul în care ți se pare mai simplu sau mai potrivit. Faptul că are diverse scenarii pe care le poți aplica nu înseamnă că vei încerca să joci jocul în acel mod.
După ce am terminat de jucat o misiune am trecut la următoarea și apoi gata. Game over.
Cumva nu mă atrage să refac o misiune după ce am văzut locurile și metodele. Probabil că nu sunt în targetul potrivit, dar vechile jocuri Hitman păreau mai interesante, cumva te atrăgeau.
Hitman II primește scor „meh”. Fain, dar nimic nou. Voi cumpăra și Hitman III și voi merge mai departe.
Star Wars Battlefront II
Star Wars Battlefront II este un joc pe care am vrut să îl plac. L-am jucat până la final, am acoperit cât mai bine hărțile, mi-am bătut capul să folosesc cele mai bune upgrade-uri găsite.
La final am rămas cu gust amar pentru că jocul a fost prea scurt și lipsit de substanță. EA a pompat bani și marketing în el și nu părea să aibă suflet. Doar un rahat frumos împachetat. După ce treci de ambalajul luxos o să rămâi cu o impresie proastă.
Dincolo de grafica foarte bună, de modelele umane foarte bine conturate grafic, singurul lucru care mi-a mai plăcut au fost luptele în spațiu. Cumva au reușit sa facă interesant acele lupte și abia așteptam să mai văd asemena altercatii cosmice, dar au fost destul de puține.
Dar cam atât: lupte în spațiu. Scenariul este relativ OK, dar nu te simți prea bine conectat cu personajele.
Este un joc scurt încurcat de multe briz-brizuri inutile de la EA. Un alt joc „meh” pe care l-am jucat mai mult de curiozitate. Un time filler aproape OK.
Chernobylite
Grafică super faină, harta este o copie fidelă a Cernobâlului, ideea este bună.
Jocul este în early access și am jucat 1-2 ore. Din cauza faptului că nu vor să facă randare de fețe când personajele vorbesc ei randează toți oamenii cu măști anti-radiație deși nu este mereu necesar. Sunetul înfundat din mască este unul dintre motivele pentru care nu am mai continuat jocul.
Nu deranjează faptul că dialogurile sunt în rusă și nici faptul că mișcările nu sunt tocmai naturale, dar acel sunet înfundat și faptul că are controale non-intuitive încurcă mult.
Controale non-intuitive: când ai un instrument în mână și dai scroll sus sau jos cu rotița mausului ca să alegi o subopțiune nu se întâmplă nimic. Trebuie să umbli cu tastele. La fel și cu interfața de construire de capcane, mobilă, mese de lucru: trebuie să faci totul din tastatură iar rotița de la mouse este ignorată.
Astea par lucruri mici, dar la un moment dat te încurcă, așadar am dezinstalat jocul. Nu am cerut refund pentru că sper să îl mai îmbunătățească pe viitor.
Chernobylite se vrea un altfel de Stalker, dar jocul respectiv este aur curat pe lângă acesta. Merită puncte pentru idee, hartă, grafică și pentru diversele misiuni, dar este doar un time filler deocamdată.
Un răspuns la “Jocuri „meh”: Hitman II, Star Wars Battlefront II, Chernobylite”
[…] Wired: căști wireless cu panouri solare, Urbanista – Manu: jocuri Meh / Cum folosești Developer Tools să copiezi informații importante de pe site-uri […]