Unlimited Detail este un software creat de către Euclideon pentru a obține cea mai bună grafică de până acum. Adică, de 100 000 de ori mai bună. Gamerul din mine este deja fericit cu gândul la jocuri video cu asemenea detalii.
Am jucat destul de multe jocuri din genul Shooter/RPG și mi-a plăcut de fiecare dată când am dat de imagini cât mai clare și grafică incredibilă. Nu mai zic că jocurile sunt, de fapt, artă digitală în cea mai pură formă.
Cum fac ei de obțin asemenea performanțe? Ei bine, cei de la Euclideon transformă poligoanele în atomi grafici. În zilele noastre toate jocurile au ca bază grafică poligoanele, suprafețe plane de diferite dimensiuni care îmbracă obiectele din joc. În fiecare an se dublează numărul de poligoane generate pentru aceeași suprafață, dar tot se vede că nu este tocmai real.
Dacă e vorba de jocuri prefer grafici în genul Crysis 2, FarCry 2 sau Dirt 2. Dacă nu pot avea asemenea grafică, atunci prefer Minecraft. Deja simt că placa video Radeon HD 5770 la 1GB îmbătrânește. Urmărește filmul demonstrativ de mai jos și pune deja bani deoparte pentru următoarea placă video. Abia aștept. Via [PopSci].
2 răspunsuri la “Grafică de 100 000 de ori mai bună prin Unlimited Detail [gaming]”
Grafica, grafica dar faptul ca jocurile vor scoate fum din procesoare nu ma incanta.
Am scris anult trecut pe vremea asta un articol legat de un nou model de procesoare si placi de baza bazate pe cipuri de lumina. Uite aici: http://obisnuit.eu/2010/08/27/computere-vine-era-luminii/ . Dat fiind ca deja s-a vandurt primul calculator cuantic cu 10 milioane de doalri ca catre IBM unei firma de aeronautica, imi zice ca nu va iesi de fel fum din calculatoare. Tehnica avanseaza in apsi rapizi. Citeste articolul si te vei lamuri!